söndag 8 mars 2009

Lördagen

Igår lördag gav jag mig ut på en ganska så tom mage och med värkande ben. All glädje från fredagen tog slut halvvägs och jag fick stanna till några gånger för stretch för att sen fortsätta. Jag tog mig hem oh i mål. Tanken på att ta bussen hem från centralen lockade några sekunder men jag sprang vidare. Allt är fortfarande ett stort frågetecken. Hur kan något kännas så jäkla bra ena dagen och sen kännas skit andra?! Jag ska som sagt inte gräva mer mig i det för då kommer jag aldrig att komma ut idag. Kvällen igår bestod av god mat med ryggbiff, ungstekta grönsaker och chvrecreme. Det blev inget vin igår för jag var lite småseg som det var. Istället för melodifestival blev det film. Jag har lite svårt för alla dessa melodifestivalar men tittar gärna på finalen, det räcker för mig.

Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp denna dagen. Jag ska ju som sagt avverka 2 mil idag men kommer inte att springa båda samtidigt eftersom jag bara får mer ont då. Imorgon är det jobb igen i ett par dagar sen ska jag vara hemma med Vilgot resten av veckan och mysa.
Återkommer med resutlatet gällande de 2 milen, ska bli intressant och se om jag lyckas pussla ihop denna dagen.

Inga kommentarer: