söndag 13 september 2009

Cykling

Tidig morgon med kaffe och frukost. Hemlagade pannkakor med hallon, blåbär, banan och keso. Satan i gatan så gott. Idag lägger jag dojjorna på hyllan. Mina löpben måste få vila. Gårdagens distans blev en katastrof. Två strechstopp och en kapad runda som landade på 11k. Idag tar jag istället fram spinningskorna. En av mina favorit instruktörer håller i klassen. Det var så längesen sist och jag riktigt längtar till passet. Innan dess hade jag tänkt att baka bullar.

6 kommentarer:

Snorkkis sa...

Du verkar riktigt taggad för spinningen! Hoppas att passet motsvarar förväntningarna, och att bullarna blev goda :)

Petra sa...

Kul med spinning! Bra att lagga in ett sant pass emallanat.

Löpning & Livet sa...

Bullar! My god vad jag skulle kunna döda för en nu! :) Mina ben är döda efter 27km (hur de har kunnat springa en hel mara en gång är just nu en gåta) och skulle nog behöva lite kanel och socker :)

Härligt med cykling också. ett bra komplement till allt spring!

Anna (Orka mera) sa...

Å nu blev jag fruktansvärt nyfiken vem din favoritinstruktör är och var man hittar denne? Alltid på jakt efter roliga pass att testa ju...

Anna sa...

Fröken Snork, Taggad till tusen. Det blev skitbra helt enekelt. Tyvärr inga bullar men jäöästen finns kvar i kylskåpet.

Petra, Ja lite annan träning än löpning är inte fel.Jag kan känna att det är lite motigt när man varit ifrån löpningen och ska starta upp igen.

Andréa, jag kan trösta dig med att jag inte heller fick några bullar. Tiden blev lite knapp men jag har inte gett upp tanken än.

Anna, jag tränar på SATS och det händer tyvärr inte så ofta. Hoppas kunna förändra det. Tjejen som leder söndagsspinningen heter Malin. Jag gillar henmnes musik och jag gillar hennes pepp. JAg gillar dessutom att hon lägger upp passen så det finns utrymme för att ösa.

Joel R sa...

Jag går på spinning alldeles för lite med tanke på hur kul det är. Å andra sidan står antalet bullar i mer proportion till hur gott bullar är...