torsdag 10 juni 2010

SEMESTERSTÄNGT

Nu tar jag lite semester från bloggen. Min kropp är fortfarande inte återhämtad efter vårens förskylning. Jag tränar inget, har inte gjort det på två månader och har en hosta som fortfarande sitter i. MEN nu är sommaren här och även om det är regn så är det likt förbaskat sommar! Härligt. Självklart kommer jag läsa era bloggar, kommentera och känna mig delaktig. Jag har ingen aning när bloggen öppnar igen men för tillfället är det semesterstängt.

Lev väl mina vänner, hoppas solen kommer le mot er i massor.

STOR KRAM!

10 kommentarer:

Sofie RW sa...

Ha en underbar sommar bästa Anna. Och hoppas solen skiner oavbrutet på dig! Snart hoppas jag att vi får läsa om inspirerande trösklar igen.

Daniel sa...

Ha en skön sommar Anna! Ser fram emot att du ska öppna din blogg igen. Förstår att det är skönt med en paus så stressa inte för mig skull ;)

Anna (Orka mera) sa...

Ha en underbar sommar! Och kom tillbaka när du känner dig redo. Kommer att sakna din blogg men hoppas du ger lite livstecken på de andra bloggarna så länge :)

Joel R sa...

Sköt om dig och de dina. Hoppas att vädret tar sig. Ser fram emot att du vänder skylten igen.

Anonym sa...

Jag hoppas jag INTE behöver sakna dig utan att vi ses med killarna snart igen.

Och så hoppas jag det blir lite träning ihop också:)

Kram så länge!

/Katarina

Löpning & Livet sa...

Ser fram mot när du är tillbaks, kommer sakna dig!

Ta hand om dig nu och ha det så bra på "semestrern"!

Ingmarie sa...

Krya nu på dig (vad sa doktorn förresten?) och signalera när du är tillbaks! Önskar dig en super-sommar! KRAM

Petra sa...

Ah, ha en jattetrevlig sommar Anna!! Ser fram emot att ha dig tillbaks igen!:)

Marre sa...

Kram på dig också, Anna, och tack för dina härliga och uppmuntrande kommentarer på min blogg! Ha en bra sommar och njuuuuuuut. Ett glas rosé smakar bra trots att det regnar....

Staffan sa...

Tack för peppande kommentarer och trogen läsning av mina inlägg!! Önskar dig en toppensommar fri från baciller och virus och istället i sällskap med löparskorna så småningom!!

Själv är det inte riktigt dags för semester än (och det är tur det för massor ska klaras av innan) och skrivklådan botas på bloggen ännu ett tag innan även jag bommar igen för ett tag.