onsdag 30 november 2011

Snygg som attan

Kanske är det dags för ett inlägg! Det var några dagar sedan jag snackade träning. Jodå, det går framåt. Jag tränar på och posar framför Mr D med mina armar som nu fått sig några omgångars styrka. Jo, jag vet att det krävs mer än lite armhävningar för att få schyssta armar men känslan är ju att de redan nu är skitsnygga!!! Jag har haft fullt upp på dagarna eftersom Vilgot inte alls frågat efter att gå till förskolan och jag ogärna vill dra dit honom i tårar. Imorgon är det förskoledags igen och jag hoppas för min skull och, ja för hans också att han vill gå. Jag behöver andas och göra lite andra grejer. Vilgot behöver träffa sina förskolevänner och leka. Jag antar att det är en fas som säkerligen kommer att komma igen och igen. Det är ju så med barn. De är totalt oförutsägbara och man vet inte riktigt vad som kommer att komma. Men det är å andra sidan otroligt givande att något är oförutsägbart i vårt ekorrhjulsliknande liv. Eller vad säger ni?

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hade missat att du var tillbaka i bloggvärlden igen.....KUL! Instämmer i det du skriver....kul med styrkan occkså!

Anna sa...

Jenny, jodå nu är jag igång igen!