onsdag 2 november 2011

Tar en liten paus.

Hej på er alla glada. Nu ska jag ta en paus från bloggen och från alla andra bloggar också för den delen. Nu ska jag köra 100% på att få samla tankarna som rusar genom huvudet och på något sätt genomföra dem. Jag har inte mycket tid över och den lilla tid jag har ska jag inte lägga på att surfa runt bland bloggar som visserligen är skittrevliga att läsa men i själva verket inte hinns med. Min vardag går i maxat tempo och jag ska försöka vrida ner volymen, hänga lite mer hemma och ge mig själv mer tid. Så tills vi ses och hörs igen, ha det så bra, träna hårt och lev väl. Kram.

7 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Kram och lycka till!

Fit-Eva sa...

Kram på dig Anna!

Jenny sa...

Låter sunt Anna! Lycka till och hoppas vi hörs snart igen!

Anna (Orka mera) sa...

Gör du rätt i! Kram på dig! Hoppas vi får tillfälle att ses något framöver, på ett kallbadhus eller i tomteluva på isig cykelväg, vem vet :)

Ingmarie sa...

Stor kram! Lev väl och stort lycka till!Jag hoppas få höra om dina tankar när vi ses i Skåneland!

Marre sa...

Gör det du och so long! Hoppas du får ordning på tankar och planer!

Linda sa...

Lycka till (jag ser dock fram emot din återkomst;))