fredag 9 december 2011

Mornings

Mornings alla!

Hoppas ni har en finfredag. Det har jag. Jag ska dra till Stockholm och träffa mina fina vänner i helgen. Jag ska lämna dessa två fina sötsakerna hemma.  
 I måndags när Vilgot var ledig var vi nere på stranden. Det blåste och stod i men vi hade en härlig dag och fick härligt rosaskimrande kinder allihop.

Och igår när Mr D var och handlade med Vilgot nere i vår lilla butik kom Vilgot hem med den här fina blomman. Han hade sagt till Daniel att han ville köpa en blomma till mig. Vilgot hade valt den själv och köpt lila eftersom han vet att hans mamma äääälskar lila. I natt så skulle vi ha den i sovrummet så att vi skulle kunna se den när vi sov:) Det går inte att beskriva min stora, fantastiska kärlek till min lille lintott. Fina, finaste Vilgot!
Vi har levt lite i sjukstuga den senaste veckan och jag hoppas att jag på måndag kan återgå till det jag äääälskar förutom lila, att träna! Jag har inte kunnat röra på mig sedan i söndags men känner mig fortfarande sjukt taggad och fokuserad. Det kommer bli bra det här.

Ha en fin helg alla.

3 kommentarer:

Fit-Eva sa...

<3
Ha en toppenhelg i Estocolmo!

Löpning & Livet sa...

De är fantastiska!

Och välkommen till sthlm. Sol men blött :)

Ingmarie sa...

Trevlig resa hit till 08a land!