lördag 24 januari 2009

Barnsnor och peppning

Idag var det min tur att ta Vilgot. Han vaknade 06.30 och tyckte att det var daga att göra något vettigt av dagen. Han är genomförkyld och snorar som en vuxen karl men fortfarande lika pigg som en duracellkanin som druckit lite för mycket kaffe.

Idag har jag tänkt springa intervaller och hoppas få det avklarat hyfsat omående, i alla fall någon gång nu på fm. Jag har inte fått så mycket sömn men det ska nog gå ändå. Jag håller på att peppa mig själv så jag ska vara tillräckligt taggad för att sticka ut.

4 kommentarer:

Magdalena sa...

Söt han när Vilgot på bilden härintill. Hur gammal? Vår yngsta är 11 månader nästa vecka.

Anna sa...

Vilgot är nio månader och ett yrväder precis som på bilden.

Sofy sa...

Men DU vad söt Vilgot är!!!

Anna sa...

Sofy: ja han är en liten pralin