torsdag 18 november 2010

Alive

Jodå jag lever även om jag varit lite under isen. Tur för mig att vattnet inte var fullt så kallt:)
I ett grått och hyfsat trist Malmö ler själen en smula mer än den gjort den senaste tiden. Jag har matat arga vargar och de har skrikit efter mat. Men livet vänder och solen hittar in i kroppen när man minst anar det. Träningen har det i ärlighetens namn gått sisådär med. Ibland inget ibland mer. Alla har vi svackor. Jag vet varför den är här och gnager på mig. Jag vet att den snart är bortblåst men likt förbannat jävligt jobbig när man är mitt i den.

Hörs snart. Kram alla fina!

12 kommentarer:

Fit-Eva sa...

Har saknat dig!!!
Tänker på dig och sänder över lite positiv energi till dig från Götet!

RosaMilton sa...

Trevligt att du är tillbaks. Hoppas det snart blir bättre...

Daniel sa...

Har också saknat dina inlägg! Tyckte det strålade om dig när vi körde intervaller, kämpa på Anna!
Kram!

Katarina M-I sa...

Rå om dig själv helt och hållet. Gör det du känner för, dag för dag!
Vi finns här när du känner för det, löpskorna är redo när du är det;)

Kram till dig, bästa, vackraste, häftigaste Anna!

Emelie sa...

Skönt att du är tillbaka! Jag övervägde att maila och stalka dig, så det var ju bra att du dök upp :) Way under isen här också, så vill du köra alternativ träning av nåt slag (typ hänga med på bikram el nåt), I'm your girl! Trevlig helg på dig!

Linn sa...

Hoppas det bara blåser medvind på dig nu Anna och att du snart är tillbaka med full kraft. Styrkekram till dig!

Staffan sa...

Härligt att du är tillbaka Anna! Vi är nog många som saknat livstecken i form av blogginlägg!

Trevlig helg i höstruskte...äh jag menar midvintern för snön ska visst vräka ner här imorgon

Anna (Orka mera) sa...

Har också saknat dina inlägg! Men känn ingen press att blogga, ta den tid du behöver att hitta balans. Styrkekramar till dig!!!

Löpning & Livet sa...

Jag hänger på i saknatkören! Hoppas du mår bra!

Marre sa...

Åh vad härligt att du är tillbaka, du är saknad!

Anna sa...

Fina vänner. Ni har också varit saknade. Stor kram.

Linda sa...

Härligt att du är tillbaka, det har varit väldigt tyst och tomt... Sköt om dig!