onsdag 30 juni 2010

Öppet igen

Det har passerat snart tre veckor sedan jag var inne och skrev ett inlägg. Jag har så smått börjat komma igång med löpandet igen efter mitt långa uppehåll från träningen. Jag har hittat en liten längtan efter löpningen igen men insett att jag har lång väg kvar till både 100% motivation och toppform. Just toppformen är inget jag fokuserar på just nu. Rundorna har i stort bestått av
40-60 miuters lätt löpning i ett behagligt tempo som ger mersmak.


Att sommaren är här har väl ingen missat. Jag har börjat min semester och har fem veckor framför mig av lata dagar tillsammans med en alldeles underbar familj. På lördag drar vi till Kivik på en veckas stugsemester, därefter bär det iväg till Tjörnarp en vecka. Svensk sommar är underbar och jag håller tummarna att det fina vädret håller i sig. Vi ses snart!

8 kommentarer:

Ellinors dröm sa...

Härligt att du är tillbaka!

Jenny sa...

Låter underbart! Njut av sommaren och låt löpningen komma när den kommer!

Anna (Orka mera) sa...

Välkommen tillbaka! Njut av sommaren och ta det som det kommer!

Daniel sa...

Roligt att du är tillbaka, fina vädret verkar vara här för att stanna!
Ha en skön semester!

Marre sa...

Kul att du är tillbaka, har saknat dina inlägg! Ha en bra sommar!

Ingmarie sa...

Vad skönt att du kan springa lite igen! ta det nu försiktigt! Och välkommen tillbaks i bloggvärlden. :-)
KRAM

Petra sa...

Roligt att du tittade forbi i bloggosfaren! Vi har saknat dig! Hoppas du far en stralande semsester!

Anna sa...

Tack för fin pepp! Hoppas ni har en skön sommar!