söndag 13 mars 2011

Ett år som båt

Idag har jag varit gift ned Mr D i ett helt år! Det känns ofattbart hur tiden får lov att gå så fort. Vi träffades för 12 år sedan i ett kallt Östersund för att påbörja en utbildning ingen av oss visste så mycket om. Mr D är skåning och kom upp till -20 i bara en sommarjacka. Han var 20 år, jag 23 och jag hade inga som helst planer på att behålla honom....;)
Men jag är glad att jag gjorde det.
Jag vet inte om jag tror på själsfränder men jag tror på mig, jag tror på Mr D och jag tror på oss.
Igår firade vi med ett besök på Malmö Opera där vi gifte oss. Vi såg dansföreställningen Leap Second och åt en riktigt god middag efter det.

10 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Stort grattis till er båda! Och vilken fin klänning!

anneliten sa...

Vilken underbar bild. Och grattis på ett-årsdagen.

Själv tror jag inte alls på en enda rätta. Det finns nog flera som funkar för varje person. Att ha en lycklig och givande relation kräver arbete, mod och insikter.

Fit-Eva sa...

Grattis Anna och Mr D :-)

U-N-D-E-R-B-A-R bild! Hoppas ni hade det mysigt!

Daniel sa...

Grattis på er dag! Jättefin bild!

Karin Engen sa...

Otroligt fin bild!!

Runningskirts-Lena sa...

Vilken vacker och stämningsfull bild! Married life rocks;-)

Marre sa...

Grattis till er båda! Underbar bild!

JOHN sa...

Stort grattis på ettårsdagen! Och givetvis önskar jag fortsatt lycka och kärlek! :)

Anna sa...

Tack mina vänner för fina och varma ord!

Ingmarie sa...

Så klart han är den rätte för dig just här och nu! Grattis fina du!