tisdag 12 april 2011

Mitt i natten

Jag kan inte sova. Eller rättare sagt jag kan inte somna om. Så har det varit ett tag nu. Jag vaknar av Vilgot eller av att jag bara måste gå på toaletten sen ligger jag bara och väntar på att jag ska somna om. Nu är kl 03.30, två timmar har snart gått och jag har gett upp. Funderade ett tag på att börja tapetsera den där väggen som bara väntar på att få kläs om...men insåg att jag varken vill eller orkar göra det mitt i natten. Utanför fönstret kvittrar fåglarna. Det kommer nog bli en riktigt fin dag idag också.

2 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Å vad jobbigt! Sen går det troll i det där. När man är rädd för att vakna och tror att man kommer att göra det, då blir det liksom så! Jag är också sån, från och till! Hoppas det löser sig snart så du får vara pigg och glad!

Jenny sa...

Det där med sömnen känner jag igen....