onsdag 6 oktober 2010

Finväder idag

Löpning efter lunch i finväder. Jo man tackar. 4 tusing i ett ett våldsamt tempo med 1 min vila. Herrejesus vad trött jag var. Jag kastade mig på marken och flåsade efter den fjärde. Precis så det ska vara. För känns det inte, är det förmodligen något annat än intervaller man springer.Tempot var bättre och vilan kortare idag jämfört med tidigare. Det blåser här nere och vid stråket kring Torson var det med, mot, sid och gud vette vad med vind.


Lintotten Vilgot var i djungelrummet när jag kom till dagis. Så mycket glädje, så mycket spring och så mycket nyfikenhet.
Lunchen idag spenderades på mitt nya favoritställe i Malmö, Govindas. Veggo restaurang. God mat som ger värme och energi till kroppen.



4 kommentarer:

Fit-Eva sa...

Ja, sådan vind har jag oxå varit med om, hahaha.
Och helt rätt att man ska vara slut efter tusingar ;-)
När ska du springa nästa tävling?

Sara sa...

Härligt med tusingar! Tack för tipset av Govindas - gick in på deras hemsida, såg gott ut.

Jona sa...

Härligt, man blir nästan lite sugen på intervaller Anna!

Anna sa...

Eva, Jag vet ärligt inte riktigt vad jag ska springa och om jagvil springa. Det är ju snart slut på lopp så jag ska ta mig en rejäl funderare.

Sara, Visst är det underbart jobbigt med tusingar. Govindas är fint.

Jona, It´s my favorite! Kan aldrig bli fel med lite puls.