måndag 11 oktober 2010

Träningsvärk

Vaknade med träningsvärk i kroppen i morse. Efter en snabb genomgång av gårdagen i huvudet kom jag fram till att det faktiskt inte blev någon träning igår och jag förtod inte var värken kom ifrån. Inte förrän jag var på dagis och en annan mamma sa att hon hade ont i kroppen efter städningen. Jamen såklart. Vi städade på dagis igår. Tydligen kan man få träningsvärk av att städa. Betyder det att jag städar för sällan hemma eftersom jag aldrig får träningsvärk av det då eller att jag städar för dåligt?

Lunchen är avklarade. Det blev veggo på Govindas igen. Kan inte hålla mig ifrån stället.
Om ett par timmar är det spinning. Kan kanske inte bli bättre än såhär en helt vanlig måndag.

6 kommentarer:

Jenny sa...

Härliga måndag! För mig blir det ocksp spinning i kväll! Hårdkörning eller hur? :)

Ingmarie sa...

Govindas ÄR mjumm-mjumm. Du skulle äääälska NY;s matutbud! :-)

Fit-Eva sa...

Hahaha - ja man kan få träningsvärk av många grejer :-)
I vintras varje dag utav snöskottning...

Katarina M-I sa...

Lunchdejt på Govindas en dag?
Har inte varit där.

Det finns något raw-food hak i stan som Jona skrivit om som jag gärna skulle käka på också!

Kom inte heller iväg på lunchen, sprang med MAI på kvälle istället. Socialt och bra för stela vader:)

Löpning & Livet sa...

Jag får träningsvärk av allt och hade garanterat också fått det av städningen :)

Anna sa...

Jenny, Alltid hårdkörning.

Ingmarie, Jag tror dig!

Eva, Jag brukar ju inte ta i sådär.

Katarina, Kul med MAI! Vi tar veggo nästa vecka.

Andréa, ja men kan det vara så att en del har lättare för att få träningsvärk. Jag har tänkt på det för jag kan få träningsvärk ganksalätt.