tisdag 13 september 2011

Bilder

Jag har funderat på vad jag vill ha ut av min blogg och kommit fram till att jag för tillfället inte har en susning. Bjuder däremot på lite bilder från förra veckan.
Vilgot tröstar sin syster, jag springer i backen upp till vårt hus.
Skorpan är en otroligt pigg tjej, sover i princip inget på dagen men tack o lov på nätterna. Hon har en pigg och intensiv blick och vill vara med där det händer.






Vilgot är en fantastisk liten individ med en drös frågor som ska besvaras varje dag. Han kramas och springer om vartannat. Jag är mitt i all småbarnskaos otroligt lycklig.
Jag kan tyvärr inte skryta med att jag badade i poolen så många gånger. Trots värmen tyckte jag det var skitkallt i poolen, har blivit en riktig landråtta.
Som sagt, jag vet inte vad det ska bli av min blogg. Just nu tränar jag sporadiskt. Jag varken orkar eller vill följa mitt schema och jag inbillar mig att det kommer en tid för träningen senare. Det är knepigt med träning och amning men med lite pussel går det. Helst springer jag utan vagn eftersom det är mer effektivt och jag kan "springa ut". Vi har testat ersättning några gånger och det blir bättre och bättre för var gång. Skorpan vill väldigt gärna vara nära hela tiden och vill hon det ska hon så klart få det. Skillanden mellan Baby Vilgot och Baby Skorpan är att jag är mer avslappnad i mitt förhållande till träningen denna gången. Jag känner mig inte alls lika stressad av att inte få träna. Var sak har sin tid och just nu vill jag inte stressa och jaga. Jag kommer hitta formen igen, det kommer bara ta lite längre tid denna gången.

3 kommentarer:

Fit-Eva sa...

Tack för jättefina bilder och jag kommer fortsätta läsa oavsett din träningsmängd :-)

Löpning & Livet sa...

Men ni ser ut att ha det bra och det är ju det viktigaste! och sen har du ju faktiskt hela livet på dig att komma i form :)

Anna sa...

Eva, fina du.

Andréa, Det var kalasbra!