söndag 18 september 2011

Lååång dag

Klockan har tickat förbi midnatt. Det har varit racerlördag, en dag som gått fort som fan helt enkelt. Lördagen bestod av klädinköp till en +++ kilokropp, barnkalas, köra till Helsingborg för möte med mormor o morfar, hem igen, göra sig snygg och sen iväg på fest. Skorpan var på sitt första Gille idag och både hon och jag tyckte det var kul till 21.30. Sophia vill gärna vara med hela tiden och på kvällarna sitter jag ofta med henne i famnen och ammar henne ganska så mycket. Vi drog hem och inom en filmbutik. Jag hyrde en hopplöst traditionell kärlekskomedi och vräkte i mig en massa godis. Det är ju ändå lördag tänkte jag... Hmmm, hur ränkte jag där tänker jag nu. Imorgon drar vi iväg på en veckas stugsemester i något som heter Långasand i Halland. Kram och God Natt.

3 kommentarer:

Sofie RW sa...

Har dina dagar också bara 24 timmar? Verkade ha hunnit med massor! Ha en skön stugvecka!

anneliten sa...

Ser att du bytt namn på bloggen. Hos Anna låter det väldigt mysgt tycker jag. Saknar bäbisåren lite. Men i backspegeln är det lätt att se ett rosa skimmer förstås.

Linda sa...

Tycker det låter som att du har haft en jättemysig dag, även om du inte var riktigt nöjd med godisintaget efteråt. Herrejisses, det är ju en piss i Mississippi;)
Ha så skönt i stugan nu, kanske du får till ett löppass eller två?