tisdag 20 september 2011

Slut på tristessen

Jag har kört styrka och är helt slut i kroppen. 17 minuter tog det. Jag är otroligt svag, det var jag redan innan jag blev gravid med Skorpan. Mitt mål är att bli stark innifrån och ut men jag vill ha lite schyssta muskler på armarna också. Jag varvade styrka med lite konditionsövningar. Helvete vad jobbigt. Jag kommer inte att behöva vara så rastlös resten av veckan. Nu vilar jag med Skorpan, man får passa på medan Mr D är ledig. Nästa vecka är det bara jag, lintotten och Skorpan och då blir det fullt ös.

1 kommentar:

Cecilia sa...

Jag tycker också att styrka kan kännas småtrist av och till. Måste alltid ha igång något på tv samtidigt för att motivera mig till just detta. Löpningen känns ju så mycket mer befriande! Du frågade i somras efter styrketips... Jag gjorde en egen "trx" för några dagar sedan. Billigt, enkelt att förvara och BRA för kroppen!!