måndag 19 september 2011

Not much

I Långsand mellan Halmstad och Falkenberg händer det inte så mycket. Mr D är bra på att tagga ner, jag är urusel på det och blor lite lätt irriterad och oplanerad vilket resulterar i rastlöshet. Dessutom har jag märkt att det är svårare att dra ut arslet och träna när vi är lediga båda två. Idag har jag dock sprungit intervaller, 2 minutrare. Jag höll till sista intervallen men är ändå nöjd med mina 9 som jag sprang. Mr D har grillat, att grilla är att vara man. Jag väntade två timmar på min köttbit men den var god och Mr D var extrem manlig i grilloset. Jag frågade lite försiktigt om det blev fler grillkvällar. Han svarade att han skulle grilla varje kväll. Jag tänkte direkt att jag nog kommer köra på förrätt imorgon. Sov gott.

7 kommentarer:

Ingmarie sa...

Rastlös? Ut och kuta!;-)
Läs sen böcker, lyssna på "Sommar", gör styrkeövningar och kramas. :-)

Anna sa...

Ingmarie, sommar ska jag ju såklart lyssna på.

Marre sa...

Ha, ha, dessa män och deras grillar. Vi kör alltid snacks innan, vet att det tar en eeeeeevighet att få sin köttbit. :-)

Löpning & Livet sa...

Grymt med 2 minutare ju! Ut och kör lite fler om du är rastlös :) Eller så kör du lite styrketräning med egen kroppsvik och barn som vikt, grymt! :)

i min lilla lilla värld sa...

Intervaller is da shit!

Anna sa...

Marre, snacksen är fixade:)

Andrea, jag tog dig på orden o körde styrka!

Sara, visst är det, älskar intervaller

Träningsglädje sa...

där i långsand är det fint. tycker att den där campingen en bit bort är lite märklig. helt plötsligt är den bara där liksom.