söndag 19 oktober 2008

Vad jag drömmer om just nu.

Sitter och drömmer om Springtimes två ultraveckor i Algarve, Portugal i vinter. Lockande som attan. Bara få träna och ha det skönt. Bara att drömma vidare...

Laddar just för tillfället för mina 15 km som ska avverkas. Att hitta en trevlig runda på 15 km är inte helt lätt, speciellt om man bor i Malmö. När jag bodde i Stockholm behövde jag aldrig bry mig om var jag skulle springa eftersom utbudet av vackra miljöer är så stort. Brunnsviken är det saknar mest av att inte bo i Stockholm längre. I dag blir det bara jag och min ipod på rundan. Sen god middag och mys med familjen.

Imorgon planerar jag in en ledig dag från löpningen men vi får se hur schemat för veckan blir. Förmodligen kommer det att se likadant ut som denna men jag ska byta ut kortintervallerna mot lite backträning.

Inga kommentarer: