söndag 28 mars 2010

Bra med hejjarklack

Äntligen är en skitvecka till ända. Sömnbrist blandat med jetlag är ingen bra kombination. För mycket jobb för Mr D och inga som helst andningshål för mig. Prästen sa att vi skulle bära varandras bördor. Det måste man i tider som är stressade och innehåller alldeles för lite kvalitetstid. Men som sagt skitveckan är snart över och jag fick ihop 3 löppass i veckan.
Summa 35k.

Ovan en ung man som säkert har talang för det här med löpning (för han hatar att sitta still )uppmuntrade sin mamma att springa fort idag. Han tog fram mina nyinköpta Mizuno inspired och sa "mamma springa snabbt". Det är bra att ha en hejjarklack på hemmaplan. Även om det kanske inte gick i racerfart idag försökte jag hålla ett bra tempo i 5min fart under mina 15k.
Och nu ska jag sova. Förresten, stort grattis till alla som sprungit lopp i helgen och presterat så fin tider. Bra jobbat.

3 kommentarer:

Ingmarie sa...

Vilken sötnos! Vad härligt med sån support och stöttning!

Löpning & Livet sa...

Tänk vilken lyx att få ha en sån peppmaskin hemma! :)

Daniel sa...

He he!! Härligt med en sådan hejaklack!!