lördag 13 mars 2010

Idag smäller det!

Idag är det dax för mig att bli fru. Fru med nytt efternamn och hela baletten. Känns märkligt att inte heta Anna Landén imorgon men mitt nya efternamn kommer förmodligen inte att vara så fel det heller.
Tänk att jag har fått sova en hel natt med 7 timmars sömn och vaknat innan Vilgot som inte ville masa sig upp förrn efter 07! Vilket flyt och vilken skön inledning på dagen.
Om några timmar ska vi checka in på Hilton här i Malmö för att 16.00 stå klara på Malmö Opera. Foajén på Malmö Opera är oerhört vacker med ett fantastiskt glasparti som ger ett fantastiskt ljus trots regnet som hotar. Efter bröllop blir det middag med dans på Opera Grillen, en supermysig restaurang.
Jag tror inte det blir någon löpning idag, det hinns helt enkelt inte med. Jag har inte sprungit en meter sedan i söndags, jag vet inte hur jag skulle ha hunnit det men har betsämt mig för att var sak tar sin tid och nu är det giftemål som tagit upp mitt fous senaste veckan.
På måndag är det ju liksom vanlig måndag igen och då kommer dojjorna få göra sitt. Fram tills dess ska jag njuta för fullt och pussa på min man.
Kram på er.

16 kommentarer:

Kalle sa...

GRATTIS till dig och din man!!!
Skit i löpningen idag!
Helt OK att byta ut LOPP mot bröl-LOPP idag! ha ha ha!:-)
Hoppas Ni får en underbar ☼dag☼!(och natt;-) ) samt ett marathonlångt lyckligt ♥äktenskap♥:-)

Anonym sa...

Vad kul! Hoppas ni får en toppendag :)

Daniel sa...

Ahh!! Stort grattis till er!! Ha en fantastisk dag!!

egirl sa...

Vilken perfekt start på dagen! Hoppas att ni får en underbar dag och ett fortsatt fantastiskt liv med sexig vardag och allt som hör därtill =)

Löpning & Livet sa...

Åh! Stort grattis på er stora dag! Springa kan man göra alla andra dagar och just idag ska ni ju faktiskt bara njuta av varandra :)

Grattis och lycka till!

Pernilla Hult sa...

Grattis och lycka till - till Er båda!

Önskar Er en alldeles underbar dag, kväll och natt!

Magdalena sa...

Stort grattis och hoppas ni får en helt oförglömligt underbar dag - det är jag säker på att ni får!

Ingmarie sa...

Önskar er all lycka både i dag , i morgon och i all framtid! Dojjorna har du tid att nöta på sen, låt de vila i dag. Och i morgon...KRAM

EmmaP sa...

Stort grattis, hoppas dagen har varit bra!

Petra sa...

Stort grattis till er bada!! Hoppas ni haft en FANTASTISK dag (ni ar formodligen redan gifta vid det har laget...). Kramar och halsningar fran Sydney!

Joel R sa...

Ha en fantastisk dag och var rädda om varandra! All lycka till från en bloggkamrat.

Marre sa...

GRATTIS! Hoppas det kändes bra att vakna i morse med nytt namn och känslan av att vara FRU. Snacka om vuxenpoäng, Anna!

Sofy sa...

Stort grattis till er stora dag! Hoppas på en liten summering här på bloggen sen!!! Grattis till kärleken! Kram från sofy

Anna (Orka mera) sa...

Grattis till er båda! Hoppas ni fick en oförglömlig dag! Ser framemot en liten rapport här sen :)

Staffan sa...

Hoppas ni hade ett kanondag, nu såhär i efterskott - STORT GRATTIS!!

Silverscreen sa...

Grattis! Jag hoppas dagen var helt fantastisk! :)