måndag 24 oktober 2011

400-hundringar

Igår kväll när mörkret lagt sig drämde jag till med 400-hundringar i varierande fart. Som snabbast var jag på 1.40 och som långsammast på 1.58. Jag orkade 6 stycken. 2k upp o nerjogg. Det är märkligt det här med intervaller. Jag upplever det som att jag är hur snabb som helst samtidigt som jag vet att jag är väldigt långt ifrån farten innan Skorpan kom. Men det är känslan av att känna sig snabb och att ta ut sig som ändå är den viktigaste. Nu väntar en ny vecka med nya träningsmöjligheter. Inte idag dock, idag finns det tyvärr ingen tid att få in allt och träningen får ryka idag. Det finns ju trots allt andra roliga saker i livet som jag gärna vill hinna med.

3 kommentarer:

Daniel sa...

400-ingar är riktigt effektiva! Bra jobbat och heja dig!!!

Jenny sa...

Effektiv som tusen! Grymt jobb Anna!

Thomas sa...

Bra jobbat!
You´re getting there :-)