torsdag 6 oktober 2011

Alla kan

Alla kan springa när de är mammalediga. Idag sprang jag med denna vagnen från mitten på 90-talet:) OCH det funkade jättebra. När Vilgot skulle komma till oss skaffade vi en Urban Jungle från 2004. Vagnen var i jättefint skick och jag använde den ofta när jag var ute och sprang med honom. Men så blev han 5 månader och på tok för liten för liggdelen. Sittdelen på UJ är bara framåtvänd och efter några turer med en apatisk baby framåtvänd köpte vi denna skönhet på Blocket för 1000 pix. Jag har fått damma av den gamla damen eftersom Skorpan ivrigt tittar efter världen och hon i denna kan halvsitta upp och titta på mig;)

Det jag vill ha sagt är att man kan springa med alla JÄVLA vagnar i världen. Det behöver inte vara en speciell vagn. Kan jag springa med denna kan alla mammor springa med sina vagnar för tro mig de flesta har inte vagnar från urtiden. Så, nu har jag på ett lite lättsamt vis gjort klart att det bara är att släppa sargen, stänga av Malou och sätta på sig dojjorna! Ses i spåret.

PS. Inte nog med att vagnen är gammal, det regnade också! Det ni!

6 kommentarer:

Ingmarie sa...

Så ska det låta Anna! You Rock! :-)

Fit-Eva sa...

Amen to that!

Löpning & Livet sa...

Exakt!! Grymma du!

Siri sa...

Herligt! Selv sverger jeg til babyjoggere:-)

Jenny sa...

Så sant! Skitbra jobbat!

Sofy sa...

Yay! Bra där - jag ska förvisso springa med en vagn anno 2011 -men någon jogger är det inte det heller. Wohooo!