tisdag 15 september 2009

Renee

Sitter här och är lite bitter över att jag inte stack ut och sprang även om jag vet att beslutet var rätt. Jag ska ta det lite lugnt nu i början. Kroppen behöver en lång startsträcka. I morgon hade jag tänkt träna löpning på jobbet och sen spinning på kvällen. Mr D är hemma tidigt, redan 17! Jippi!!! Men sen slog det mig, hela långa dagen är uppbokad med en massa "möten" med olika samhällsmedborhare i vårt avlånga land. Nåja inte hänga läpp. Jag kan ju alltid springa till spinningen och sen hem. Som på den gamla goda tiden.

Idag har jag upptäckt Renee Voltaire. Verkar vara en skön tjej med näsa för business. Smart det där hon sysslar med. Jag ska helt klart beställa hem några av hennes produkter. Jag kan lika gärna supportra henne som ICA. På tal om support så behövs det ingen på lördag för jag kommer inte att springa mitt efterlängtade millopp. Varför ska jag göra det när jag inte är 100%. Jag vill slå 45.48 och det kommer jag inte göra på lördag. Jag är nog trots allt en tävlingsmänniska...

6 kommentarer:

Snorkkis sa...

Är också väldigt nyfiken på hennes produkter, kanske man kunde testa.

Och vilka snabba tusingar du fick till igår!

Anna (Orka mera) sa...

Hennes produkter är jättebra. Gillar framförallt bovetecrunchen och den rostade kokosen...mumma! Men förvänta dig inte att få det du har beställt :) Jag vet många med mig som fått helt andra saker än vad som beställdes, så håll lite koll.

Petra sa...

Renee Voltaire? Nu kande jag mig valdigt osvensk helt plotsligt. Det maste vara en nytt namn. Far helt enkelt satta mig att googla...

By the way - vilka superdunderintervaller du sprang igar!

Katarina M-I sa...

Passa dig för Reene:) Hittar du något där så googla för guds skull. Det kan hända att du hittar precis samma sak för halva priset på en annan site.
Men jag gillar hennes tanke med miljö, det ska hon ha cred för!!!

Marre sa...

Renee är verkligen cool! Produkterna är också bra, jag gillar också den rostade kokosen, precis som Anna. Mmmmm.

Anna sa...

Fröken snork, snabba tusingar som ska gå ännu fortare!

Anna, det var ju bovetecrunchen jag tänkt köpa!!!

Petra, nu är väl du på resande fot. Välkommen hem till Sweden!

Katarina, Bra tips, ska kolla runt lite men kommer säkert hamna hos renee.

Marre, jag gillar ju egentligen inte kokos men nu får jag ju ta och köpa den också.