söndag 28 juni 2009

Kan det bli bättre än såhär?

Livet kan just nu inte bli bättre. I alla fall känns det inte som så. Jag är varm in i råaste benmärg och mitt hjärta är varmt och mysigt. Helgen har varit dagar och kvällar fyllda med en massa omåsten och umgänge med nära och kära. Dagar i solen och kvällar med god mat och trevligt underbart sällskap i form av Mr D. Lite löpträning har det blivit och jag ska snart ge mig iväg ut på veckans sista pass som går i distansens tecken. Grunden är 12k och vill jag och orkar jag springer jag längre. Malmö är fullkomligt underbart idag så jag kanske är ute ett tag.

7 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Håller med - finns inget bättre än just nu! Varför finns det överhuvud taget andra årstider???

Löpning & Livet sa...

Vad härligt att det känns så! Ta vara på det och stoppa in nånstans och ta fram en dag när det inte känns lika bra. Hoppas löpningen är underbar!

Lena sa...

Nej, det kan det inte. Eller rättare sagt, två barn är ganska nice;)

Anna sa...

Anna, jag har ju alltid gillar hösten o våren och ja vintern också MEN fortsätter det såhär kommer sommaren vara en favorit.

Andréa, jag har stoppat undan känslan så att jag kan ta fram den när det behövs.

Lena, två säger du. Vi kommer väl testa det också så småningom:)

Snorkkis sa...

Åh, vad glad man blir då man läser detta. Hoppas att det fortsätter att kännas så!

Anna sa...

Fröken Snork, Sommar o sol, bad o mys. Underbart!

Anonym sa...

Sommar, sommar, sommar, det är dans i folkets park?
Det är verkligen högsommar i Göteborg i alla fall, hoppas ni sluppit danskarnas regnande..