tisdag 30 juni 2009

Heja trösklarna !!!

Då var det dags igen. Tänk att en vecka kan gå så snabbt. Jag körde 2x3k + 1x2,5k (orkade helt enkelt inte hålla ut i 3k på den sista). Men jag närmar mig. Idag låg tiderna på 4.36-fart, 4.35-fart och 4.44-fart. Jag bestämde mig från början att verkligen försöka hålla takten som skulle vara 4.42-fart. Jag tror det bidrag med att jag faktiskt kunde köra en tredje NÄSTAN hel intervall. Det är en bit kvar till formen men jag gnetar på. Totalt blev det 12k.

Innan jag säger hej så vill jag bara skriva att jag tycker att alla ni som sprang ultralopp i helgen är fantastiska. Ni är galna allihop men ni är ju underbart galna. Tack för alla fina berättelser och tack för att ni ger mig styrka och insipration till att springa och tänka utanför boxen.

5 kommentarer:

Snabba Fötter sa...

kul att läsa att det finns de som gillar intervaller och trösklar. det ger mig inspiration till att också köra ett eller kanske fler intervallpass, för det behöver jag!

Katarina M-I sa...

Gott kört i den tropiska hettan!

Anna sa...

Snabba fötter, Det är ju de som är de bästa passen! Att ligga och nöta km är bara tradigt.

Katarina, Varmt var det men det är ju hur underbart som helst med värmen.

Träningsglädje sa...

Ja väderön var fint. Får man tälta där? Jag och Grabben diskuterade det vitt och brett under dagen.

Anna sa...

Träningsglädje: Nej, man får inte tälta där. Allt är fridlyst. Vilket jag tycker är ganska så bra även om det är lockande.