torsdag 10 december 2009

Men hallå eller!!!

Nu är jag hemma efter sista kursveckan i Stockholm. Galet intensivt och huvudet fullproppat med en massa underbar kunskap. Nu äntligen tillbaka hos mina underbara män som jag saknat kopiöst mycket denna veckan. Tyvärr är båda två förkylda och jag får hålla tummarna att jag inte blir smittad.
Två löppass har hunnits med, ett i Hagaparken och ett på löpband på PHS. Även om det var mörkt när jag sprang i Haga parken så är det förbannat fint där.

Fredag imorgon och 12k i terräng väntar. Jag ska uppåt, hemåt och mysa med nära o kära.

Till sist, rubriken är tillägnad alla goa Göteborgare, ett härligt folk trots allt:)

3 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Gaaah, terräng låter underbart. Själv får jag ta asfalten runt husknuten för att överhuvudtaget hinna få in någon löpning i morgon. Dom säger nämligen att man behöver packa när man ska till thailand...

rosenblom sa...

Men hallå eller! ;-) Du har väl inte varit i Stockhom och missat Ursvik igen...?

Anna sa...

Anna, Terräng är ju superkul men tyvärr fick det bli platt tråkig asfalt.

Rosenblom, Jamen jag missade Ursvik igen. Dessutom var det tokmörkt så jag vet inte om jag hade vågat.