fredag 12 augusti 2011

Är den slut nu?

Är den redan slut? Sommaren alltså. Precis som alla andra år går de varma månaderna alldeles för fort. Å andra sidan ska vi snart få lite värme igen. Om några veckor drar hela familjen till Italien. Tackar för det ja. Inte bara ska jag till Italien, nej jag ska dit med mina fina vänner och deras familjer. Kan knappast bli bättre.
Igår när Skorpan sov, Vilgot var på dagis satte jag ihop ett styrkeprogram och ett 4 veckors träningsschema som drar igång på måndag. Styrkan gör jag hemma och löpningen med Skorpan. Både övningar och schemat är realistiskt att genomföra. För det är det jag behöver känna. Att det är realistiskt. Det är inte mycket tid man har över men lite finns och då gäller det att maxa den fullt ut.


4 kommentarer:

Fit-Eva sa...

Åh Italien, vad härligt! Oc vad kan vara bättre än att åka dit med sina nära och kära OCH vänner - nice!
Låter som du har en bra plan - du kommer klara det - skickar över lite "pepp" - kom det fram? ;-)

Ingmarie sa...

Är bra avis på att du/ni ska få åka till värmen i Italien. Jag tycker inte ens sommaren har börjat och nu verkar den redan vara SLUT! Hur kunde det bli så???
Är övertygad om att ditt schema kommer att både funka och ge resultat. Du har ju vi här i cybervärlden som både kollar och hejar på. ;-)
KRAM

Jenny sa...

Precis rätt! Springer du med barnvagnen? Det är kanonträning och jag riktigt längtar till mina första löpsteg efter graviditeten. Hemmastyrka blir min grej också nu ett tag framöver! Gäller bara att motivera sig!

Anna sa...

Eva, den kom fram!

Ingmarie, Värmen ska bli skön. Hoppas kunna träna lite när jag ör där.

Jenny, jag springer med vagnen. Vi har försökt utan men det gick sådär. Det blir vad det blir men jag tycker det funkar bra.