tisdag 16 augusti 2011

Just nu.

Koksmjölk får lov att stå för förändring. Det är mycket som förändrats i mitt liv de senaste åren och så även smaken. Förr avskydde jag av någon anledning kokos vilket bland annat inneburit att jag aldrig tyckt om chokladbollar eller maträtter med kokos i. Jag har fortfarande svårt för chokladbollar men det beror mest på konsistensen idag och mindre på kokosen. Kokos i mat däremot har börjat bli riktiga höjdarrätter. Har läst att man kan stek i kokosolja vilket jag ännu inte provat än.
Skorpan och Vilgot står för den otroliga mängd kärlek som vi har inom oss och som på någotvis aldrig tar slut. Jag drar in doften av bebis i min näsa och bara njuter. Hjärtat slår volter och jag kan inte annat än känna lycka.
Röda naglar står för hot mama, javisst!

2 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Kokos är underbart i alla former! Kan inte få nog! Fast än har jag inte lyckats lära mig öppna kokosnötterna!

Löpning & Livet sa...

jag har varit lite likadan. När jag var yngre hade jag svårt för kokos men nu är det riktigt gott!