onsdag 3 augusti 2011

Kase vid vattnet

Sommaren fortsätter att visa sig från sin bästa sida. Bad och sol. Jag fick med mina båda barn till stranden idag. Helt smärtfritt. Vi har det jättefint vi tre. Jag trodde inte att det skulle gå så bra som det gör men Vilgot visar sig vara en kille man kan lita på:)
Igår var jag och Sophia ute och vagnjoggade i 40 minuter. Även om det är tungt just nu så var det sååå in i bengen tungt igår. Antar att det tunga kan bli tyngre...
Här i Malmö spelas det kasedansmusik nere på Ribban om kvällarna. I en annars ganska så rå stad som Malmö är det fint att se männskor som dansar med varandra så nära. Bilden ovan är från Haväng på Österlen. Skorpan sover fint i bärsjalen. Jag älskar sjalen och närheten till Sophia den ger trots fokusen på allt annat.

4 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Har du en joggingvagn eller springer du med "en vanlig"?

jag tycker det är svårt att vara på stranden själv med Sixten, men det är säkert lättare när man har ett storasyskon som kan passa om man måste gå på toa eller bada lite snabbt. Nästa vecka när Martin jobbar igen får jag tvinga med nån annan :)

Thomas sa...

Vad mysigt!
Jag konkade runt på alla våra tre flickor i vanligbärsele, men om jag hade haft en sådan där sjal hade jag nog aldrig släppt dem ifrån mig:-)

Anna (Orka mera) sa...

Så mysigt! Och vad bra att det funkar så smidigt! Njut av solen så länge det varar!

Anna sa...

Andrea, jag springer med en urgammal trehjuling från 04 men det funkar bra so far.

Thomas, Sjalen är mysig både för lillan och för mig. Dessutom super för ryggen lägre fram.

Anna, Man får njuta medan solen är framme!