torsdag 4 augusti 2011

Lever livet

Jag kunde startat min dag sämre. Jag och Skorpan drämde till med 3x10 minuter i jobbigt tempo idag. Solen sken på oss och jag fick till en liten bonnabränna. Efter 45 minuters kondition stannade jag till i Pildammsparken (se ovan) och körde styrka 15 minuter. Det ni! 3 gånger i veckan efter vagnjoggen med Skorpan ska vi fixa 15 minuters styrka. Allt medan lintotten Vilgot är och träffar sina kompisar på förskolan. Vilgot får lov att gå på förskolan 15 timmar i vecka uppdelat på 3 dagar. Helt schysst upplägg om ni frågar mig. Jag får kvalitetstid med Skorpan och hinner träna när hon sover.
En bild säger mer än tusen ord sägs det. Jag håller med. Lyckan av att få springa igen är total. Skit samma att det går i lustempo och skit samma att jag har en lång väg kvar till snabbheten i benen. Och tänk att mina små sommarshorts kom till nytta i år igen:)

2 kommentarer:

Daniel sa...

Heja dig Anna! Ska bli spännande att följa din väg tillbaka. Tror snabbheten återkommer fortare än du tror men det det lite easy nu i början och sätt inte för mycket press på dig!
Kram!

Anna sa...

Daniel, Hoppas det blir så.