onsdag 24 augusti 2011

På god väg

Född löpare. Min son alltså. Nu också min man. Han pinnar på. I sina nya tights. Min man alltså. Som han hånat män i tights! Nu älskar han sina tights. Så kan det vara. Jag älskar min styrka som jag försöker köra tre gånger i veckan. Det är ett skitenkelt upplägg som gör mig mör efter 15 minuter. Jag ska klara 5 varv men har so far gett upp efter 3. Den som ändå hade tid att gå till en PT som kunde piskam skiten ur en... Jag läser många bloggar skrivna av småbarnsmorsor. De tränar och äter rätt och är helt fantastiska i sitt vardagspussel. De blir starka och snabba morsor fulla med energi till sina ungar. Bra där. Min vän M skrev idag på sin facebooksida:

Very important ingredient in life is happiness- 1. Care for your loveones 2. Follow your heart 3. Do what you strive for...

Mmmm känns som om jag är på god väg...






3 kommentarer:

Cecilia sa...

Kan du inte berätta om hur träningsprogrammet ser ut? Alltid roligt med tips... Är själv hemma med andra barnet, en månad äldre än er och försöker också träna upp styrka och stabilitet.

Anna sa...

Cecilia, will do!

rosenblom sa...

Alla har vi väl hånat såna tajts nån gång. Men väl där är det är svårt att inte älska dem.

Inga tävlingar 2011? Hur du också varit lite trasig?