torsdag 29 oktober 2009

10k i eget sällskap

Mitt planerade pass i Pildammarna med Cykelmygga och hennes träningstjejer fick ställas in på grund av Mr D´s jobb. Hur Viktigt får ett jobb lov att vara:)
Jag fick ställa om och det blev 10k i sällskap med mig själv. Snitthastigheten blev 5.21/km. Hua vad det ändå var jobbigt. Jag har kvar skit i kroppen och vilan från löpningen har nog gjort sitt. DÄREMOT mår kroppen bra och jag har bara lite känning kvar i mitt baklår men det är inget som lite magstyrka kan fixa.
Nu är man igång igen i alla fall och jag känner suget efter löpningen. Imorgon ska jag gå på något som heter Shape. Det är en klass på SATS som kör igenom hela kroppen. Det ska tydligen ge muskler på armarna som håller till 13 mars:)

3 kommentarer:

Joel R sa...

Wohoooo, she's back!

Löpning & Livet sa...

tråkigt med inställt träningssällskap men bra att du är tillbaks på banan. Och sämre fart har jag ju sett, så inte ska du vara SÅ missnöjd :) Med mer träning och en frisk kropp kommer du ju springa skitsnabbt! :)

Anna sa...

Joel åh YEEEEEEEEEEEES

Andréa, Nej man ska inte bråka för mycket med sig själv. Formen kommer och går så är det.