torsdag 22 oktober 2009

Jag vill.

Dagarna i Uppsala bjöd på två löpturer. En längs ån i stan och en på löpband i lite bättre fart. Uppsala är fint. Stegen känns bra när jag springer och jag tänker mycket på min löpteknik men det räcker inte till när snuva och annat har belägrat min kropp. De senaste två dagarna har jag avstått träning. Jag vågar inte, vill inte träna när jag har skit i kroppen. Men efter regn kommer solsken och fram till 1 november ska jag mysjogga i den mån det går. I november börjar jag om med fint löpschema och mål som milen ska samlas till. Spännande och utmanande.

4 kommentarer:

Daniel sa...

Har du ställt in Yddingeloppet? För du hade väl planer att springa?

Snorkkis sa...

Anna has a plan :) .

Anna sa...

Daniel, helt rätt. Det blir inget lopp på söndag. Snoret har ökat i volym idag och huvudet dunkar. Tradigt.

Fröken Snork, Oh yes! Hoppas jag:)

Daniel sa...

Vad synd Anna! Det är bra att du tar det lugnt.
Ska bli spännande att få läsa vad du har på gång. Lycka till med din plan! :)