fredag 16 oktober 2009

Dags att sätta fart

Mina två inlämningsuppgifter till nästa vecka är klara. Jag ska läsa lite bevisvärdering och sen får det vara slut med plugg för denna vecka. Ikväll kickar helgen igång. Idag är första dagen på över två veckor som jag längtar efter att få sätta på mig dojjorna och ge mig ut. Som belöning efter 100 sidor bevisvärdering ska jag ge mig ut innan jag hämtar min kille på dagis.

Ikväll är det brudträff med Sex and the City filmen. Jag har sett den men mina mammakollegor har inte sett den. Lite drinkar och snack, kan inte bli bättre. Nu är det dags att sätta fart på denna dagen om jag ska hinna ut en runda.

Ha en bra dag.

5 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Låter som en typiskt skön fredag! Ha det bäst!

Marre sa...

Vilken härlig fredag! Jag har också kört SATC tillsammans med tjejer, drinkar och snacks. Där snackar man perfekt recept för en lyckad kväll....

Anonym sa...

Låter bra! Jag har nog missat nåt, men vad är det du pluggar?

Löpning & Livet sa...

ja, vad är det du pluggar egentligen?

Ha en superskön helg!!

Anna sa...

Anna, jag kan inte annat än instämma. Fredagar ska vara såhär, inget annat.

Marre, Jag hoppas tyvärr så är jag ju lite inne i IDOL men det kommer ju igen nästa fredag.

Johan och Andréa, Jag pluggar en kurs inom mitt jobb. Barn och ungd. metodik och allt vad det innebär med förhör och lagstoftning därtill. Superkul och otroligt lärorikt.