torsdag 19 november 2009

Hemåt

Om några timmar ska jag äntligen flyga söderut igen. Härligt och efterlängtat. Veckan i Stockholm har varit fylld med en massa intressant och rolig information och kunskap. Nu väntar hårdplugg hemma.
Jag har fått till tre träningspass i veckan varav två morgonjoggar. I morse var det till och med behagligt att springa. Klart segt i början men sen lättade det.
Mina funderingar från föregående inlägg kvarstår men med en vetskap om att saker och ting blir vad vi gör de till. Det är ingen mening med att bara fundera på något utan att göra något åt det. Då blir det ju som att ha ett skavsår som aldrig läker. En tanke i taget och för tillfället är min tankeverksamhet mest inriktad på min underbara unge. Och Mr D såklart!

2 kommentarer:

Katarina M-I sa...

Home sweet home:)

Fasen vad skönt att en bit känns bra iallafall!

Det kommer bli bra i slutändan, jag har svårt att tro att du nöjer dig med någon slags kompromiss på varken det yrkesmässiga, träningsmässiga eller familjära planet!

Trevlig helg:)

Daniel sa...

Trevlig resa eller välkommen hem kanske passar bättre?

Tycker du har en skön inställning och en bra självinsikt. Det kommer du långt med. Just do it!! ;)