måndag 30 november 2009

Makalösa Zlatan

Makalöst Zlatan. Jag som aldrig brukar kommentera sport på bloggen eller ens titta på det måste bara hylla Zlatan för att han efter 4 min på plan blev kvällen match hjälte igår. Jag gillar Zlatan, har alltid gjort det. Han är ett lysande exempel på en människa som genom sitt driv och sin självkänsla lyckats med det som så många trodde var omöjligt. I LIKE! Vi skulle nog alla kunna lära oss mycket av Zlatan och hans inställning till sig själv och till livet.
I dag är det Forza Anna som gäller. Fokus på pm och träning. Armarna ska få sig en omgång och magen ska tränas. Sen blir det antingen spinning eller vattenlöpnng. Har inte helt bestämt mig än. Fortsättning följer helt enkelt.

4 kommentarer:

Daniel sa...

Zlatans vinnarskalle skulle man haft!! ;)
Lycka till med dagens träning!!

Staffan sa...

Ja, vad ska man säga! Att bara vara på rätt plats vid rätt tillfälle i en i övrigt väldigt tillknäppt och disciplinerad match. Det är mycket gnäll kring Zlatan, att han inte producerar i landslaget o s v men han växer hela tiden i mina ögon...

Snorkkis sa...

Ja, den vinnarskallen skulle inte vara fel att ha. Och näsa för både det ena och andra har han också. Med Zlatan som motivationskick under dagens träning gick det säkert bra! Fungerar sockerstrejken fortfarande bra?

Anna sa...

Daniek, ja i alla fall en liten del av den:)

Staffan, Han är svinduktig, något annat kan man inte säga.

Fröken snork, Träningen gick bra idag.Sockerstrejken funkar jättebra, är inne på 8:e dagen, snart kan jag sluta räkna dagarna.