söndag 28 februari 2010

Ja nu är det fasiken vår!

Nu är det söndagseftermiddag, vi har varit ute i det fantastiska vårvädret med Vilgot. Efter lunch på Ribbans kallbadhus har vi nu landat i vårt hem. Vilgot snarkade in redan på hemvägen. Jag sitter halvt ombytt för en löptur i det underbara vädret. I love. Jag älskar solen, barmarken, mildheten. Min spelare är laddad med härliga sommarpratare, jag har inte lyckats beta av alla än. Jag vet inte hur långt jag ska springa idag men jag hoppas på lite mer än 15k, man får liksom passa på när solen är framme och skiner på mig.

Jag har fortfarande mycket i skallen men har många fack så jag sorterar sakerna allt eftersom de kommer. I onsdags fick jag ny snygg frisyr, jag funderar för fullt på hårflor och stora vita blommor som ska matcha min nya fräsiga pojkfrissa den 13 mars. Mina pluggböcker ligger nästintill orörda men jag skiter i att stressa kring det, jag har ju lite mer än en vecka på mig till tentan.

Hörs snart, jag får lov att återkomma med hur många kilometrar jag skramlade ihop idag.

3 kommentarer:

egirl sa...

Åh det låter underbart med sol och barmark. Och lunch på Ribbans...familjen hade en lgh där i närheten under flera år och jag saknar verkligen Malmö!

Hoppas vi får se någon bild från bröllopet sen. Fräsig pojkfrissa och stora vita blommor låter super coolt! Ha en skön löprunda!!

Karin - Fitness och Hälsa sa...

Vad härligt det låter med sol och vårväder! Här har det varit ruggigt, mulet och snöslask hela dagen. Än har jag inte fått några vårkänslor direkt... Men de kommer väl förhoppningsvis.

Hoppas att din löpartur gick bra!

Anna sa...

Egirl, Ni kommer få se bilder jag lovar.

Karin,, man får verkligen njuta när man kan. Löpturen gick jättebra.