fredag 7 maj 2010

Det går runt just nu...

Det går runt runt i mitt huvud. Jag vill göra allt på en gång. Starta buisness, springa långt över stock och sten, fixa hemsida, träffa vänner, påbörja tredje delkursen på rättspsykologi, äta skaldjur och dricka vin, pussa på mina killar, testa cross-fit, och få vara kreativ. På vägen till jobbet i morse konstaterade jag att jag inte hinner jobba, jag har alldeles för mycket i huvudet för att jag ens kunna sitta still på min kontorsstol. Och vem bestämde egentligen att jag skulle sitta på häcken hela dagen när jag är född med myror i brallan!

10 kommentarer:

Ulrika sa...

Känner igen mig! När energitopparna kommer vill man liksom göra allt samtidigt. Och det sista jag har tid med är jobb.. Lyxproblem? ja kanske. ;-)

Snabba Fötter sa...

Välkommen i klubben! Ibland vet jag inte hur jag ska hinna med allt jag vill göra och då har jag inte ens ett riktigt jobb! :-)

Anna (Orka mera) sa...

Säg till när det är dags för crossfit... jag har också myror i brallan :)

Sofie RW sa...

Ibland är det faktiskt lite överlopps att ha detdär jobbet som ju tar en massa värdefull tid. Men jag tycker att det kan vara ganska skönt att sitta på rumpan och gnugga geniknölarna i stället för att göra något annat kreativt.

Vad spännande det låter med business och allt möjligt. Att gå på känsla och göra det man känner för ger stor lycka tror jag!

Anna sa...

Ulrika, jo visst är det lyxproblem men jag älskar när tankar och drivkraften sätter fart.

Snabba fötter, hahaha, låter fantastiskt undrbart.

Anna, jag ska bara mota bort skiten i halsen.

Sofie, kan inte annat än hålla med dig. Det hade varit hur kul som helst om jag vågade chansa.

anneliten sa...

våga chansa - tänk efter vad det värsta som kan hända är. Om det inte är katastrof så ska du följa ditt hjärta tycker jag. Life is too short...

Ingmarie sa...

vem som bestämde? Du?

Anna sa...

Anneliten, bara att tuta och köra.

Ingmarie, hammaren på spiken!

Jennie sa...

Hej hej!
Första gången jag hittade hit...att det finns fler med myror i brallan :)

Anna sa...

Jennie, hej varmt välkommen hit!