onsdag 5 maj 2010

Löplust

Förra året sprang jag Lundaloppet för första gången. Det är ett mysigt lopp som jag hade tänkt att springa även i år. Nu blir det ju inte så på grund av förskylningen men nästa år då så.
På lördag åker jag istället hem till min
mamma och pappa och blir lite ompysslad. Har jag dessutom tur och
känner mig frisk så ska jag ta mig ut till slingan i Mellbystrand och rasta benen. Jag tycker att halsen känns bättre idag. Nu när jag inte kan trna så fokuserar jag på att skriva min hemtenta. Jag funderar även på att se en film på bio ikväll. Snart är sjukstugan stängd i det Bååthska hemmet, i alla fall på ett tag, ett långt tag hoppas jag. Jag läser och inspireras av alla era fantastiska bloggar och löplusten bubblar i mig. Solen visar sig långt in på kvällen nu och jag läääängtar.

2 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Förra året var jag sjuk på Lundaloppet och nu är det din tur. När ska vi egentligen få chansen att fightas på Lunds kullerstenar? :)

Krya på dig och hoppas du får rasta benen egen snart!

Ingmarie sa...

Ja stäng sjukstugan! det är semsterdax nu! Resten av året faktiskt. ;-)