måndag 5 april 2010

17,5k

Sådärja då har jag städat och fejjat ur mina garderober. Bort med allt det gamla, allt som bara har hängt i evighet och orsakat kaos i min klädförvaring. Det känns fantastiskt bra mer luft.
Varför köper man på sig en massa grejer och kläder som man sen knappt använder. Jag plockade bort en blå IKEA påse med bara skor. Hua! Jag slängde en massa gamla träningskläder som är urtvättade, för små eller stora och som jag aldrig använder. Tyvärr fick jag inte med
Mr D i röjningen men hans tid kommer var så säker. Jag tänker inte vara den som röjer i hans grejer, där går gränsen för vad som är okej och inte i ett äktenskap. Lite privacy får man ha.

I går sprnag jag 17.5k i 4.46-fart. Benen värkte lite på kvällen men jag var överaskad av att de pinnade på så bra under passet. Jag kände mig grymt stark i går. Tyvärr fick jag inte till någon träning i lördags och har tyvärr misslyckats med min 30 dagars utmaning MEN jag ger inte upp. Kan jag få ihop resten av dagarna är jag nöjd ändå.

I eftermiddag sa jag ut igen. Jag är supertaggad just nu. Det känns som om jag börjar få fart i benen och vill bara fortsätta och fortsätta!

Ha en underbar dag.

9 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

4:46 i nästan 18km?! OMG, du är nog min idol! :)

Grymt!

mina sa...

Precis vad jag tänkte skriva... sjukt imponerande

Anna (Orka mera) sa...

Shit vilken fart! Du är i grym form ju! Har du lite fart att dela med dig av? :)

Anna sa...

Andréa, puss:)

Mina, igår var en bra dag, idag var benen slitna. Så är det, farten är mycket beroende på dagsstatusen.

Anna, du kan ta hur mycket fart du vill, inte för att jag tror att du behöver det.

Daniel sa...

Vilket skönt tempo! Låter som du hittat helt rätt med höften!! ;)

Tror du kommer persa nästa gång du tävlar! :)

Staffan sa...

Instämmer med övriga, det där var ju ett riktigt bra tempo!! Heja!

Ingmarie sa...

Röja är härligt!En av fördelarna med att flytta ofta. ;-)
Och vilket härligt pass! Kanske var bra att det blev n lucka i 30-dagars utmaningen. :-)

Joel R sa...

superpass i supertempo. Håller med om att det är skönt att rensa i skräpet. Vi har varit ett par rundor till tippen och återvinningen nu i samband med flytten. Kläder brukar jag se över någon gång per år, köper inte så mycket men ändå finns det alltid skräp att sortera ut...

Anna sa...

Daniel, Nej det tror jag inte även om jag vill så in i bengen. fast får jag bara vara frisk och kan lägga på ett kol till så kanske kanske.

Staffan, heja, heja!

Ingmarie, Mmm det kanske ligger något i det du skriver även om jag tror att lite jogg är bättre än ett par dagars vila. Det verkar funka för mina ben so far.

Joel, ja det är inte ett helt el tips det där. Även om vi börjar bli sugna på att flytta så blir det inte på ett tag till.

Therese, Ibland vill benen helt enelt, andra gånger vill de bara stå still.