onsdag 21 april 2010

Sjukdom Blä!

Sjuk igen. Buhuu. Första tanken är att jag inte får springa. Det har ju inte blivit så många mil på sistone. Förra året vid denna tidpunkt var jag sjuk i 3 veckor och blev frisk lagom till Göteborgsvarvet. Jag ska ta det med ro, är man sjuk så är man. Jag får passa på att njuta av ensamheten och SOVA idag för det är det enda som hjälper när man är sjuk. Så är det för mig i alla fall. Jag skiter just nu i PB och tider den 22 maj, nu vill jag bara springa och njuta av loppet. Jag kommer ändå inte kunna göra några monstertider.
Och....
Idag har det kommit en liten tjej till världen. På samma dag som sin 2 år äldre storebror! Och nej, det är inte jag som fött barn:) Livet är så underbart. Många av våra vänner har bebisar i magen som bara väntar på att få komma ut. Nu sova igen.

5 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Usch, krya på dig!!

Anna (Orka mera) sa...

Bläääääääää! Krya på dig! Och går det sakta i Göteborg får man ju längre teve-tid :)

Daniel sa...

Aj aj! Hoppas du blir frisk snart igen!!

Ingmarie sa...

Krya på dig! Är du förkyld?

Anna sa...

Andréa, tack snälla du.

Anna, ha ha, precis min tanke:)

Daniel, ja det hoppas jag verkligen.

Ingmarie, japp, snuva, halsont och ont i kroppen.