söndag 11 april 2010

INSPIRERAD

Kan man bli annat än inspirerad? Ni springer lopp och slår rekord både på sträckor och tid!
Fantastiska Miranda krossade sitt PB och sprang i mål på 3.35 i Milano Marathon. Guld-Daniel sprang in på 1.26 på halvmaran i går, Marathon-Mia sprang en hel evighet och Söta Andréa ultradebuterade igår. Hualigen! JAG VILL UT OCH SPRINGA NU! Men kan inte för
Mr D spelar innebandy. Sitter till och med och fantiserar om att ställa klockan på 04.00 för att gå upp och springa jättelångt. Det kommer jag ju inte göra men ni vet, det spritter i kroppen och benen vill bara ut. Fan vad jag gillar bloggandet. Och att förskylningen släppt. Imorgon ska jag mosa benen och tuffa till pannbandet.

5 kommentarer:

anneliten sa...

Visst är den inspirerande med bloggar - inklusive din! Keep writing - I am reading.

Sofie RW sa...

Nu blev jag så inspirerad av din inspiration - Tack!

Du kommer att mosa allt i din väg i morgon!

Katarina M-I sa...

Trägen vinner. Så är det och kommer alltid vara.
Ut i ur och skur och resa sig efter varje förkylning.

Lev nu och glöm att du någonsinn varit förkyld:)

Kram Katarina

Anna (Orka mera) sa...

Ja visst blir man sugen!!! Själv trampade jag snett igår och har en fotknöl modell stor... så ingen löpning här trots underbart väder...grrrr!

Petra sa...

Haller med - visst sporrar det en till att springa och framfor allt tanja granserna nar man laser om sanahar prestationer!! Det ar verkligen det som ar det fina med bloggandet.