torsdag 8 april 2010

Kört för en körd brud

Tyvärr rensade jag inte ut skiten men det sitter i alla fall i huvudet och näsan och inte i halsen som det brukar. Det blir ingen löpning alls idag, jag tror huvudet hade sprängts i bitar då. Det jobbigaste är att hag har lock för öronen så jag hör minimalt lite. Någon tävling på lördag lär det ju inte bli men jag ska inte hänga läpp för det. Nu när jag funderar på det hade jag samma planer förra året, att springa halvmaran i Malmö men blev som ni säkert förstår sjuk även då.

En annan beng grej är att jag väntat på vår första leverans från Årstiderna, de leverar ekomat till dörren men har inte dykt upp än. När jag gick in på hemsidan och kollade mina uppgifter ser jag att jag inte fyllt i portkod och de skriver att man tvingas betala för en leverans om de inte kommer in i porten. Kan de inte ringa och kolla mig och fråga efter en portkod? Nu har jag satt upp en lapp därnere och håller tummarna att de helt enkelt inte kommit hit än men det verkar kört för en körd brud...

3 kommentarer:

Daniel sa...

Ahhh vad tråkigt. Hoppas du snart blir bra igen!

Anna (Orka mera) sa...

Jädra förkylning! Hoppas du slipper den snart!

Ingmarie sa...

Du är inte körd!Inför denna helgen kanske men det kommer massor av nya! Krya på dig!