torsdag 22 april 2010

R.S

Torsdag idag och jag är hemma idag igen. Visserligen känner jag mig piggare idag men långt ifrån träningsduglig. Jag kanske orkar öppna en bok idag i alla fall. Visst blir man extra glad när man är hemma sjuk och vill sova och grannen borrar järnet!

Nog gnällt. Jag har ju helt glömt att berätta att Runners Store har öppnat här i Malmö. Jag har hittills bara cyklat förbi affären men såg häromdagen att de nu öppnat. Jag kommer ju definitivt besöka butiken för jag är lite trött på Löplabbet även om det var en tjej där som faktiskt hjälpte mig hitta en fantastisk bra sko.

5 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Jag såg annonsen om Runners store i tidningen men sen när jag skulle kolla på nätet så har dom ingen info alls! Mystiskt...
Var ligger det någonstans (jag har ju förstås slängt tidningen...)? Ska till malmö och testa lunar elite i morgon så jag kan ju ge dem en chans :)

Anna sa...

Anna, affären ligger på Batzargatan.

Staffan sa...

Favoritlöparbutiken alla kategorier, men då i Stockholm!

Förmodligen tillfälligheter men jag har ALLTID möts av mer hjälpsam personal, mer intresse för mig som kund och trevligare bemötande, VARJE gång jag gått in på R.S. jämfört med mina besök på Löplabbet!

Snabba Fötter sa...

Jag tycker också bemötandet har varit bra på RS generellt sett. Men i deras lilla butik på träningslägret i Monte Gordo fanns det personal som visade noll intresse när vi var där i mitten av mars. Trist!

Katarina M-I sa...

Gött!
Har ett presentkort på RS som jag inte har vetat vad jag ska göra av. Nu vet jag, hehe.

Krya på dig Anna. Är också helt oduglig just nu. Ingen tävling för mig i helgen. Knäskålen tål fortfarande ingen maxbelastning, men jag ska rulla igång lite försiktigt.

Ta hand om dig!

Kram Katarina