torsdag 29 april 2010

Vinden har vänt

Precis så känns det idag. Även om halsen fortfarande gör ont så kan jag le och njuta av att jag faktiskt mår BRA! Kanske är det så att fanskapet som kidnappat min kropp håller på att släppa taget om mig och att jag kanske snart får springa mig så utmattad som på bilden här ovan.

Förstå vad en förskylning kan göra med mitt psyke, jag är inte alls så tuff som jag tror:)

På måndag ska jag vara med på Vårruset. Det lär inte bli någon löpning för mig men en välbehövd promenad med fina vänner och lite picknick.

8 kommentarer:

Katarina M-I sa...

Haha, jag ska inte heller springa. Jag ska inte ens byta om!!
Jag ska gå runt med Emil i vagnen tillsammans med min kollegor.
...så det kan bli va?

Fan vilken revanch vi ska få sen!

Kram tuffing:)

Ulrika sa...

Skönt att höra! De där förkylningarna är verkligen inte att leka med.

Anna sa...

Katarina, revanch JAVISST! Spöa skiten ur alla:) Kram på dig själv tuffing;)

Anna sa...

Ulrika, nej, det var en seg en som sitter i, har aldrig varit med om dess like!

Löpning & Livet sa...

vad skönt att du är bättre! och på vårruset kan man ju ändå inte springa för alla tanter som är ivägen så det gör ju inte så mycket :)

Ingmarie sa...

Härligt att höra! Ta det bara försiktigt så är du snart på banna igen!

Anna sa...

Andréa, helt rätt. Jag vill ändå inte slå mig fram som förra året.

Ingmarie, det blir verkligen lugnt ett tag framöver. Halsen vill int ge med sig än och jag har hört att det inte är bra att träna då.

Petra sa...

Skont att hora att du ar battre! Hoppas du far en jattemysig kvall pa varruset (nu blev jag himla sugen pa att springa varruset anda, det ar en skon kansla iom att det signaliserar var och snart sommar!)