lördag 25 september 2010

Regnig dag

Idag är det en regnig dag i Skåne. Det är bara att börja vänja sig för många av höstens dagar här nere ser ut såhär. Men det är inget som stör mig. Jag gillar hösten skarpt. Har alltid gjort det.

Idag ska jag träffa min underbara vän L. Hon har varit mamma i snart 2 månader nu. Jag längtar efter henne. Från att ha träffats varje dag ses vi nu väldigt sällan och det är inte bra för själen. Hon är en av de starkaste människorna jag känner och ger mig lugn när livet känns som kaos. Dessutom får hon mig alltid att skratta. Underbara människa!

Idag ska jag även springa lite tröskel. Antingen 25 min tröskel eller 3x3k. Det senare alternativet lockar mest men jag vet inte om kroppen är redo för det än.

Jag hoppas att alla ni som ska springa Lidingöloppet får en härlig upplevelse.
Ös på och vila i mål:)

Stor Kram!

2 kommentarer:

Ingmarie sa...

Vänner är viktiga. Jag är säker på att ni får en underbar stund ihop. Bunkra henne om det går. :-)

Anna sa...

Ingmarie, tänk om man kunde det.