måndag 20 september 2010

Till Mr D


Jag är redo, är du?

Bild lånad av google.com


8 kommentarer:

Katarina M-I sa...

Jag är anmäld till Göteborgsvarvet 2011.

Är DU?

Kram :)

Anonym sa...

Bring it on!!

Anna sa...

Jag ska anmäla mig via jobbet. Fick inbjudan igår. Ska du köra ngt intervallpass i veckan som skulle passa mig?

Sofie RW sa...

Jag kan se Mr D framför mig - hans knän skallrar som tusan. Du mosar honom Anna!

Ingmarie sa...

haha! Vilket superbt sätt att utmana honom på! (P.s. Glömde ang. din fråga. HAMPA! Fullvärdigt protein. Superduper! D.s.)

Katarina M-I sa...

Kul Anna! Då ses vi i Göteborg 2011:) Jag tar den här veckan lite som det kommer vad gäller löpning. Efter mitt besök på akutens övervakning är jag fortfarande lite matt, så dagsform får avgöra.

Nästa vecka? Vi kan väl spika en dag när vi ses helt enkelt.

Marre sa...

Ha, ha! Vad kul! Kör hårt nu, Anna!

Anna sa...

Daniel, Kaxa går ju

Sofie, härligt att du tror på mig:)

Ingmarie, Tack, jag har börjat så smått att tänka veggo igen. Det är gott och kroppen mår bra av det.

Katarina, Låter perfekt.

Marre, Will do.