onsdag 1 april 2009

April april

Just det. Jag blev lurad och det var inte ens roligt:). Det hade inte varit någon Paula på tåget. Känner mig verkligen grundlurad.

Idag väntar intervaller men det blir sent. Mr D är hemma 19.30 så jag får ge mig ut då. Visserligen har de barnpassning på SATS men jag vet inte om Ville är så pigg på det. Kanske kan jag inte hålla mig så länge. Jag skulle så gärna vilja genomföra ett bra intervallpass där jag orkar hålla bra tempo. 3x3k i tröskelfart med upp och nerjogg hade varit super. Nu sover Vilgot och jag ska diska, inte alls lika kul som att springa intervaller.

6 kommentarer:

Katarina M-I sa...

Nä fy...

F*n vad man är blåst.

Jag lottar ut Runes Energikakor på cykelmygg.se

Tävla om du törs:)

Anna sa...

Jag har faktiskt köpt ett gäng som jag sitter och väntar på, tack vare dig.

Katarina M-I sa...

Hoppas du blir nöjd!

Du kan ju vara med för det, fem extra skadar ju inte:)

Magdalena sa...

Ånej, där jblev jag oxå lurad! Du får hitta på nåt bra och lura honom med...Hmm, kanske nåt emd deklarationen?

Snorkkis sa...

Hoppas du får till ett intervallpass som du önskar!

Och det var ju lite små-elakt skämt. Jag lurade iofs. min man när vi sprang till jobben i morse att vi mötte Björn Borg, då vi mötte en kille med tennisklubba. :)

Anna sa...

Bra där fröken snork. Jag kommer inte kunna lura min sambo. Jag ska ge igen men inte idag.