torsdag 9 april 2009

Omfall

Omfall är ett ord som stämmer klockrent in på min dag. Vi, vår lilla familj skulle åkt till Stockholm idag men så blev inte fallet. Min lille kille är tokförkyld och efter mycket velande fram och tillbaka bestämde vi oss för att stanna hemma. Tur i oturen kunde vi boka om våra flygbiljetter och ska sikta på sista helgen i april stället. Jag skulle ha tagit en runda med fröken Snork men får hålla tummarna att hon kan vara sällskapsdam åt mig då istället.

Nåja, vi ska ju få fint väder i påsk och jag börjar känna mig okej för en löprunda. Förhoppningsvis kan jag fylla påsken med en del härliga löppass. Jag tänkte starta upp lite lugnt så får vi se vart dojjorna bär mig.

8 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Lycka till med löprundorna. Hoppas vädret håller i sig :)

Löpning & Livet sa...

va tråkigt. Men du får göra det bästa av situtionen och springa så mycket det går på hemmaplan ist!

Anna sa...

Vädret ska hålla i sig det bara är så! Ja Andrea, jag får utforska Malmö och Skåne ordentligt under helgen.

Snorkkis sa...

Vad tråkigt att ni inte kunde komma nu, men visst ska vi försöka få till en löpardejt då ni kommer senare under våren!Hoppas lill-killens förkylning går över fort, och att vi får fint påskväder!

Kram!

Anna sa...

Ha en härlig påskhelg. Jag återkommer när vi spikat datum för springa det ska vi!

Snorkkis sa...

Registrerar du annars din träning på funbeat? Om du gör det är jag Sofie K. där om du vill lägga till mig som kompis :)

Anna sa...

Fröken Snork, jag är på Funbeat, ska lägga till dig så vi blir träningspolare

Unknown sa...

Tittar in efter att ha sett ditt fotspår :) Krya på dig och ha en bra helg!