söndag 5 april 2009

En sväng i solen

Hosta och lite hög puls tillsammans med 5 timmars sömn. Sådär bra. Men sen så har jag varit och köpt ett par blå och ett par rosa löpstrumpor som jag bara måste testa. Jag skulle titta på/köpa lite nya tränigskläder men fasiken vad tardigt utbud det är på Stadium. Nu ska vi ju upp till Stockholm över påsk så jag får helt eneklt passa på att besöka Runners Store.

Solen har tittat fram och värmer ute så jag måste bara ut och skaka om benen på en Garminfri sväng. Ingen Garmin = lugnt och fint pass.

Igår var våra vänner här och jag berättade att jag bloggar om min träning. Jag har varit hemlig med mitt bloggande för mina vänner fram till nu. Så hej på er, hoppas ni tycker om min blogg:)

Tack Katarina för igår, en jättetrevlig date som jag hoppas vi kan göra om snart igen. Det är härligt att få nörda ner sig i löpningens stora under med någon likasinnad.

5 kommentarer:

Snorkkis sa...

Löpstrumpor är faktiskt ett måste för att fossingarna ska må bra tycker jag. Men rosa... såna vill jag också ha!

Lite kul detdär med att få "prata av sig" om löpar-nörderier! Tror också att jag fick en dos fylld idag, så kanske kollegerna får höra lite annat än löparsnack under luncherna i veckan :)

Anna (Orka mera) sa...

Ahhh, jag har också blå och rosa löparstrumpor. Man blir lycklig i hela själen :)

Magdalena sa...

Vi fick ett bra löparstrumpor från Löplabbet när maken hämtade ut våra startnummer till Premiärmilen men jag har faktiskt inte testat ännu... Hoppas ni får det fint i storstan över påsken!

Anna sa...

Fröken snork: Vi ska pladdra järnet på lördag!

Anna: Visst blir man lycklig, tänk vad ett par strumpor kan göra!

Magdalena: Jag ska verkligen njuta av storstan

Katarina M-I sa...

Socialstyrelsen rekommenderar regelbundet löparnörderi :)
Vi ses igen när vi är tillbaka från Espana!